Untung Simpan Emas, Untung Pakai Emas, Untung Niaga Emas

Untung Simpan Emas, Untung Pakai Emas, Untung Niaga Emas.


Kelebihan Menyimpan Emas Fizikal
. Jom Kita kongsi-kongsi kan bersama :-
1. Peluang rolling duit untuk mofal pusingan bisnes. Pinjaman segera arrahnu pada bila2 masa dengan emas fizikal sebagai cagaran (pastikan emas anda yang mesra Ar Rahnu .)

2. Jana keuntungan bila harga jatuh dan naik , Kerana pasaran emas pelaburan ini berubah setiap 20~25minit mengikut SPREAD tertentu . Emas fizikal dijual ketika harga emas naik akan memberi keuntungan besar kepada peniaga emas.(pastikan anda niagakan emas dari syarikat yang dipercayai dan mempunyai jenama yang kukuh di pasaran Malaysia.)






3. Tahan lebih lama. Dapat elak pembaziran wang kesan psikologi untuk tumpukan menyimpan emas,(pastikan anda sertai syarikat yang memudahkan anda mendapat emas fizikal dengan harga yang terbaik terendah.)

4. Urusan jual beli fleksible. Tiada pengkhususan hari utk jlnkan urusniaga emas fizikal .
(pastikan jual beli dapat di lakukan setiap masa walaupon waktu 3,4 pagi . sy akan bantu)

5. Selamat daripada pembekuan aset. Tidak berada dlm sisten kewangan sekalipun diisytiharkan bankrup oleh BNM,(pastikan syarikat tuan sertai tidak berada di senarai syarikat status HARAM di BNM . Ini penting kerana , bila syarikat itu di tutup sita , segala activity dan product nya akan tidak bernilai lagi.)

6. Selamat dari bencana kewangan sekiranya bank bermasalah atau bankrup.(pastikan emas anda sentiasa bertambah, konsisten dalam menyimpan setiap bulan . Lihat situasi sekarang, BSN menyekat pinjaman kepada pekerja syarikat Oil & Gas.)

7. Simpanan emas patuh syariah. Di Public Gold , kita beli emas dapat emas , Simpan akaun GAP , tetap disokong dengan emas . Emas itu milikan penuh kita,(pastikan emas yang mempunyai certificate LBMA , free GST dan elak terjebak sistem meragukan dan MLM.)

:: Jom Simpan Emas ::



Hubungi Perunding: 011 20600343

Website: Www.legacyalia087.com


Tag : kempen
0 Komentar untuk "Untung Simpan Emas, Untung Pakai Emas, Untung Niaga Emas"

Back To Top