Kenapa Saya Join Powergold Biz ?

Sebab kempen bunyi tak best langsung.. Yelaa ape benda 1g 1bulan 1keluarga. Company lain join 1K bulan² dpt RM200-RM300 kan.. Huhu..

Sebab tak best la SAYA join.. Sebab ikut logik dek akal.. Berapa banyak orang kita yang kena tipu dengan Skim Bulan Bintang,Semua rela masuk beribu² sebab dengar tiap bulan dapat banyak dengan goyang kaki sahaja.






Perlu diingatkan Powergold.biz ni SYARIKAT JUAL BELI EMAS dgn 3 konsep SAVING, TRADING & NETWORKING. Bukan pelaburan. Beli emas, simpan sendiri. Takde dividen² bagai.

Jual produk BERHARGA yang tak boleh nak tipu harga atau tak boleh jual jual sesuka hati sebab semua orang boleh tahu harga semasa.

Buat kerja ada upah. Tak kerja takde upah/bonus. Logik pada akal fikiran sebab syarikat mana yang nak bagi duit free? Melainkan syarikat menipu.

Saya lebih rela company macam tak best dari kena tipu puluh ribu macam kes di surat khabar dan media eletronik. Padahal kalau dia beli emas tu berapa banyak dia boleh beli dgn duit puluh ribu tu.

Yela.. Beli emas lambat untung.
Yup, memang betul lambat kaya tapi dijamin TAK TIPU & TAK PAPA.

✅Dalam  tak best macam tu pun saya dan ahli powergold yg lain dah buat duit dengan Powergold Biz. Man Jadda Wa Jada. Anda usaha anda dapat...

Ramai yang join Skim Cepat Kaya dan berharap tiap bulan dapat duit tanpa berusaha sedikit pun. Apa hukumnya.  Aman ke hidup gitu?

Kalau anda jenis beranggapan join Powergold  Biz goyang kaki dapat duit.. Anda bukan orang yang saya cari.

Saya MENCARI
GOLD SAVER.
GOLD TRADER.
GOLD NETWORKER.

Cabaran 2016 diramalkan makin besar. Terpulang pada kehendak masing². Nak ditakuk lama @ berubah?

Nak ditakuk lama teruskan Jom Belajar Ilmu Emas



Hubungi Perunding: 011 20600343

Website: Www.legacyalia087.com


0 Komentar untuk "Kenapa Saya Join Powergold Biz ?"

Back To Top