Pelaburan Emas Yang Membawa Manfaat

Sejak zaman tamadun mesir purba/Firaun sehinggalah ke hari ini,emas sudah dianggap sebagai simbol kekayaan,kekuasaan dan kecantikan.

Emas sangat berpotensi memberi pulangan keuntungan kepada anda sebanyak itu untuk jangka masa panjang.

Kalau nak mulakan pelaburan emas,kita tak perlu tunggu modal besar dan Dengan modal yang kecil pun sudah boleh mula menyimpan,Banyak cara yang boleh digunakan  walaupun dengan modal yang rendah.

Perkara yang paling penting ialah mulakan dulu dan jangan bertangguh pada apa yang ingin kita lakukan, Bila dah bermula, nanti anda akan cepat tangkap dan belajar macam mana pelaburan emas yang sebenar. Teknik dan tips pelaburan pun dapat diaplikasikan dengan berkesan bila emas dah ada dalam tangan.

Malah secara tak langsung,anda akan rasa bermotivasi untuk terus menyimpan emas dan mengumpul harta bila melihat kepingan emas fizikal yang dah berada dalam simpanan.

Terdapat banyak jenis gold bar 1 gram yang dijual dalam pasaran. Selain gold bar 1 gram keluaran Public Gold, terdapat juga gold bar 1 gram keluaran Gold Crest Pavilion (GCP), Gold Silver Resources, Power Gold dan  kedai emas seperti Poh Kong. Harga biasanya sekitar RM180-RM200++. Mahal sedikit berbanding beli secara GAP.Gold bar 1 gram Public Gold.





MARI MEMBUAT PELABURAN EMAS UNTUK MASA HADAPAN YANG LEBIH CERAH
Tag : tips
0 Komentar untuk " Pelaburan Emas Yang Membawa Manfaat"

Back To Top